
Steeds vaker kom ik tijdens een sitebezoek een pop-up banner tegen, vaak om de cookies te accepteren maar ook steeds vaker om je aan te melden voor een nieuwsbrief. Of om mini-game te spelen waarbij je direct korting ontvangt. Ik snap dat het e-mailadressen oplevert, maar kan het ook negatief werken voor je conversie?
Een tijdje terug heb ik een test gedaan met een simpel pop-up-formulier, waar men een e-mailadres kon invullen. De conversie was (uiteraard) veel beter dan dat we normaal met onze e-mailaanmeldboxen genereren.
Lees verder Frankwatching
Comments are closed.